Pytania i odpowiedzi
1. W jaki sposób mogę zamówić meble?
Istnieją 3 sposoby złożenia zamówienia:
- Poprzez sklep www.grycman.pl
- Za pomocą maila, wysyłając zamówienie na sklep@grycman.pl
- Telefonicznie pod numerem: 605-085-582
2. Czy przed zakupem mogę otrzymać wzorniki wybarwień?
Tak, przed zakupem towarów w naszym sklepie możliwa jest wysyłka próbek tkanin, drewna lub płyty. W tym celu prosimy o kontakt mailowy. W wiadomości prosimy o zawarcie adresu na jaki mają zostać wysłane próbki, oraz określenia jakie kolory Państwa interesują.
3. Czy zdjęcie zawsze oddaje realny kolor produktu?
Kolory oklein płyt laminowanych oraz kolory tkanin tapicerskich mogą nieznacznie odbiegać od stanu faktycznego z wielu przyczyn, np. warunków oświetleniowych lub jakości wyświetlacza komputera lub telefonu.
4. Czy mogę otrzymać fakturę?
Tak, na każdy zakupiony towar wystawiamy paragon lub fakturę.
5. Jaki jest czas dostawy?
Czas dostawy znajduje się w opisie mebla. Podany czas dostawy jest czasem maksymalnym. Zwykle udaje nam się dostarczyć meble szybciej.
6. Czy będę poinformowany o dokładnym czasie dostarczenia mebli?
Tak, informujemy minimum dzień wcześniej przed dostarczeniem towaru.
7. Czy kierowca wniesie meble?
Wniesienie mebli nie należy do obowiązków kierowcy i zależy wyłącznie od jego własnej inicjatywy.
8. Czy mogę odebrać towar osobiście?
Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym kontakcie mailowym lub telefonicznym.
9. Czy jest możliwość wysyłki towaru za granicę?
Sklep oferuje wysyłkę głównie na terenie Polski, ale istnieje możliwość wysyłki do sąsiednich krajów firmą zewnętrzną. W celu ustalenia kosztów takiej wysyłki oraz czasu dostawy prosimy o wcześniejszy kontakt.